Kampanjesider

Det er umulig å se for seg digital markedsføring uten kampanje og landingssider. Når du lanserer reklamekampanjer, sender e-post og SMS-kampanjer, trenger du en landingsside for å lede brukere til kampanjen.

En god kampanjeside skal være enkel, forståelig og føre den besøkende til en handling – fyll ut et kontaktskjema, meld deg på en tjeneste, kjøp et produkt eller bestill plass på en konferanse. Jo høyere kvaliteten det er på siden, desto mer sannsynlig og raskere vil den besøkende utføre handlingen du trenger.

Call to action

Landingssider opprettes for hver markedsføringskampanje, begivenhet eller produkt. Siden inneholder all nødvendig informasjon og inneholder kun én oppfordring til handling (call-to-action eller CTA).

Vi i Asterios vet hvordan vi lager mobilvennlige landingssider med skjemaer og handlingsfremmende knapper. Alt kjøperen trenger å gjøre er å klikke på bestillingen direkte eller klikke for å sende inn en forespørsel.

Analyser for å optimalisere landingssider

Det må huskes at det er et spørsmål om sekunder på å be brukeren om å handle før han/hun mister interessen og skifter oppmerksomhet. Det er nytteløst å lede brukere til et nettsted uten en tilpasset landingsside, fordi de fleste besøkende faktisk ikke konverterer og dermed bare forlater nettstedet.

Det siste argumentet til fordel for markedsføringskampanjer med landingssider er at de er mye lettere å måle og analysere effektiviteten deres. Vi i Asterios bruker analyser for å optimalisere landingssider for å øke konverteringene.
crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram